Починаючи з 4 березня в усіх сервісних центрах МВС для отримання послуг запроваджено нову систему Е-запису. Мета нововведення — повна автоматизація керування та унеможливлення сторонніх втручань.
Про це повідомили на сайті Головного сервісного центру МВС.
Як працюватиме нова система Е-запису
Запис для отримання послуг у 47 найбільших сервісних центрах МВС, які підключаються до нового Е-запису з 4 березня, відкривається на три тижні вперед, з 25 березня.
Щодня система генеруватиме запис на наступну дату. Тобто, 5 березня згенерується запис на 26 березня, 6 березня — на 27 березня і так далі.
Попередня реєстрація доступна на послуги:
▪ теоретичний іспит;
▪ практичний іспит;
▪ реєстраційні дії з транспортними засобами;
▪ обмін посвідчення водія/міжнародне посвідчення водія.
Кількість реєстрацій онлайн лімітована. Протягом одного поточного місяця фізична особа може здійснити 4 реєстрації через Е-запис. Для юридичних осіб встановлений ліміт 4 записи на поточний день.
У разі необхідності онлайн-реєстрацію можна скасувати у системі Е-запис не пізніше, ніж за 2 години до часу отримання послуги, вказаного під час реєстрації.
Якщо громадянин не з’явився для отримання послуги в сервісний центр МВС 4 рази протягом поточного місяця, і не скасував свої реєстрації онлайн, його буде заблоковано у системі Е-запис.
Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290−19−88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм.
За матеріалами biz.nv.ua