Близько 40% українського парку електромобілів мають акумулятори ємністю понад 50 кВт-год, таким чином вони придатні до міжобласних поїздок.
Про це пише Інститут досліджень авторинку.
Так якщо заряджати електромобіль на ЕЗС (електрозарядних станціях), при середньому споживанні 20 кВт-год на 100 км пробігу, така дистанція обійдеться в середньому у 370 грн. Це на 10 грн більше у порівнянні з квітнем.
«Найменш витратний варіант не надто габаритного легковика з ДВЗ, обладнаного газобалонним обладнанням, витратить (при 12 л/100 км пропан-бунатової суміші) 430 грн», — йдеться в публікації. — «Бензиновий легковик при 10 л/100 км витратить 550 грн на цю ж дистанцію».
За спостереженнями фахівців ІДА, вищі тарифи частіше на придорожніх ЕЗС, особливо якщо вони швидкісні (80…100 кВт та більше). Менші тарифи переважно на ЕЗС, котрі розміщені на паркінгах різних бізнесів — готелів, торгових центрів, ресторанів тощо.
У травні порівнянні з квітнем ціна за кіловат-годину у більшості операторів зросла — від 50 копійок до 1 грн.

Фото: Інститут досліджень авторинку
Як повідомлялось, у 2024 році продаж електромобілів збільшився на 38% до 51,7 тис. одиниць порівняно з 2023 роком.
За матеріалами biz.nv.ua