Ляльки Лабубу підкорили українців — як іграшки стали феноменом

У світі з’явився новий споживацький тренд — іграшка Labubu (Лабубу). Українці також його підхопили, судячи з кількості згадок і відгуків у соціальних мережах. Феномен Лабубу важко піддається аналізу, адже іграшки не нові. Проте саме у 2025 році про них стали говорити буквально всюди.

Сайт Новини.LIVE розповідає, які емоції викликає Лабубу та скільки коштують ці вироби.

Що відомо про Лабубу

Так називають одного з персонажів фантастичного всесвіту The Monsters, створеного художником Кейсеном Лунгом у співпраці з відомим на весь світ китайським брендом Pop Mart у далекому 2015 році. Іграшки почали активно продавати за межами Азії у 2019-му, але протягом п’яти років не спостерігалося масового ажіотажу.

Тільки цьогоріч про дивного на вигляд казкового монстра почали говорити по всьому світу. А поштовх цьому дали знаменитості, зокрема Ріанна, Дуа Ліпа і Ліса з корейського гурту Blackpink, які поділилися з шанувальниками незвичним способом використання Лабубу — як модного аксесуару.

На вигляд фігурки нагадують поєднання милої пухнастої тваринки з чудовиськом. Всі ляльки хоч і відрізняються за дизайном, але мають спільні риси — великі очі, посмішку та гострі зуби. Іграшки стали предметом колекціонування, а цільовою аудиторією Pop Mart та безпосередньо Лабубу є не діти, а дорослі.

Що кажуть про Лабубу в Україні

Думки українських споживачів розділилися. Частина людей фанатіє від іграшок, а решта дивується, як пухнастики з моторошною посмішкою можуть комусь подобатися. Ми знайшли чимало відгуків і сперечань в соціальній мережі Threads, де користувачі або хваляться довгоочікуваною покупкою фігурки, або хейтять тренд на Лабубу.

Скільки коштує Лабубу

Успіху іграшок багато в чому сприяв маркетинговий хід — продаж так званих “сліпих коробок”. Споживачі замовляють бокси, не знаючи, якого саме персонажа отримають. Це сприяє азарту і дозволяє займатися колекціонуванням фігурок, оскільки тиражі обмежені, а вироби — оригінальні.

В офіційному інтернет-магазині Pop Mart звичайні Лабубу коштують від 37,99 до 43,99 доларів. Ляльки з лімітованих серій дорожчі — від 119,99 до 314,90 доларів. Ексклюзивні іграшки обійдуться від 959,90 до 1259,90 доларів. Щоправда, придбати оригінальних монстриків неможливо, бо тиражі зникають дуже швидко, їх просто немає в наявності.

В Україні теж продають Лабубу, але їх завезли в обмеженій кількості. Доводиться шукати ляльок на маркетплейсах, онлайн-аукціонах чи брати з рук. Ціни починаються від 670 грн за коробку з сюрпризом. Очевидно, перевірити оригінальність фігурок неможливо. На вторинному ринку вартість може сягати 5 000 грн за рідкісні екземпляри.

Культурний феномен

Услід за корейською співачкою брелоки Лабубу причепили на свої сумочки такі світові зірки як Дуа Ліпа, Ріанна, Кім Кардашʼян та інші. І популярність іграшкового монстра різко виросла в рази. Як і вартість.  

Співачки Ріанна та Дуа Ліпа з брелоками Лабубу на сумочках
Співачки Ріанна та Дуа Ліпа з брелоками Лабубу на сумочках © Фото з відкритих джерел

У TikTok хештег #Labubu зібрав десятки мільйонів переглядів та більше ніж мільйон публікацій. Шанувальники не тільки милуються іграшками та хваляться своїми колекціями, а й серйозно обговорюють, наприклад, те, який одяг для них обирати. Зʼявився навіть спеціальний мерч для шанувальників — одяг, сумки та шопери тощо.

Надзвичайно популярними також є відео з розпакуваннями «сліпих» коробок. Користувачі не просто знімають, як розкривають коробку з Лабубу, а й діляться своїми очікуваннями та емоціями від фігурки, яку там знайшли. Такі відео провокують бажання теж купити іграшку. 

До того Labubu напрочуд фотогенічні. В соцмережах можна знайти тисячі світлин та роликів з іграшкою, на яких вона є не лише елементом декору чи аксесуаром, а повноцінним героєм. Це привертає увагу додаткової аудиторії.

Лабубу перетворилася з персонажа оповідань на повноцінний культурний феномен, який виявився більше орієнтованим на дорослих, а не на дітей (яким іграшка теж подобається). Саме дорослі покупці влаштували бійку перед магазином виробника Labubu у Великій Британії, через що той ухвалив рішення призупинити продаж іграшок, чим накликав на себе хейт у соцмережах. Саме дорослі покупці збираються перед магазинами о третій ночі, аби купити іграшку з нової колекції або встигнути на розпродаж. 

А тим часом популярність Лабубу тільки зростає. Хоча й варто визнати, що, як багато інтернет-трендів, цей теж може зникнути або поступитися місцем чомусь цікавішому. 

За матеріалами novyny.live

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Вверх