Пісня «Врубай» зібрала 136 млн прослуховувань менш ніж за рік, «Смарагдове небо» – 66,5 млн.
Команда артиста Parfeniuk вклала понад €16 000 у пісню та кліп «Врубай». На липень 2025-го трек зібрав 136 млн прослуховувань на стримінгах, ставши найпопулярнішою роботою виконавця. Скільки Parfeniuk та інші артисти заробляють на суперхітах?
Трек «Смарагдове небо» виконавця Drevo вийшов наприкінці травня 2025-го. З моменту релізу пісня очолює українські чарти. «Пару разів спускалися на друге місце – і поверталися назад», – каже менеджер артиста Михайло Шиян. На YouTube кліп «Смарагдове небо» зібрав понад 27,6 млн переглядів – упʼятеро більше, ніж решта треків Drevo.
На кінець вересня 2025-го «Смарагдове небо» зібрав 60 млн стримів на YouTube та YouTube Music. Ще 6,5 млн прослуховувань згенерували користувачі Spotify. Дані щодо решти цифрових платформ та доходів команда Drevo не розкриває.
«Модель монетизації на стримінгах єдина для всіх, – каже засновниця та СЕО лейблу pomitni Ірина Горова. – Виплати залежать від кількості прослуховувань, країни слухача та конкретної платформи». На IV квартал 2024 року вартість 1 млн стримів на YouTube коливалася від €1000 до €1500, тарифи Apple Music були в межах €2000–3000, а Spotify – від €600 до €800, додає СЕО лейблу Black Beats Андрій Комар.

За підрахунками Forbes Ukraine, «Смарагдове небо» могло заробити на YouTube і YouTube Music €60 000–90 000 та ще €3900–5200 на Spotify. «В Apple Music не видно кількість стримів, але теоретично дохід із цієї платформи буде трохи більший, ніж у Spotify», – додає Комар.
Скільки найпопулярніші хіти українських артистів можуть заробити на стримінгах?
Ефект TikTok
Пісня «Врубай» співака Parfeniuk – лідер за кількістю прослуховувань у YouTube серед українських треків останнього року. На 22 вересня 2025-го пісня має 103 млн відтворень на YouTube та YouTube Music – це у 12,6 раза більше, ніж наступний за популярністю трек виконавця «Хубба Бубба». Ще майже 9,8 млн прослуховувань «Врубай» згенерувала на Spotify.
Для порівняння, інші пісні з топ-чартів – трек «З якого ти поверху неба?» від Jerry Heilта Yarmak або «Смак-печаль» Dorofeeva та Positiff – мають 24 млн і 16 млн відтворень відповідно.
«Такої музики давно не було, – говорить креативний партнер проєкту Parfeniuk Олександр Степенко. – Після «Врубай» люди перестали боятися робити щось веселе».
З листопада 2024-го по липень 2025-го трек заробив €98 700, каже Степенко. 64,5 млн прослуховувань на YouTube та YouTube Music принесли близько €54 800, а 71,3 млн стримів на інших платформах згенерували €43 900.
Серед причин популярності «Врубай» – тренд у TikTok, який запустила команда Parfeniuk, вважає креативний партнер проєкту. Йдеться про танець на пісню, який записав виконавець – один із таких роликів зібрав 3 млн переглядів.
Користувачі TikTok зняли понад 191 300 відео на пісню «Врубай», каже Степаненко. Системність промо та масштаб аудиторії є ключовими факторами доходу від пісні, додає Горова з pomitni.
Інші віральні у TikTok треки – пісні Alena Omargalieva «Твоя» та «Мужчина», що вийшли в листопаді 2024-го та березні 2025 року відповідно. На липень 2025-го 235 000 відео з піснею «Твоя» зібрали понад 341 млн переглядів, а 225 000 роликів під «Мужчину» охопили 438 млн користувачів.
Разом TikTok, Apple Music (2,65 млн стримів), Spotify (2,15 млн) та YouTube Music (понад 9 млн) принесли треку «Твоя» €18 900, каже СЕО лейблу Best Music Марʼяна Вороніна. 25,7 млн переглядів на YouTube згенерували понад €19 000.
Пісня «Мужчина» зібрала 2,86 млн прослуховувань на Apple Music, 3,71 млн на Spotify та 7,5 млн – на YouTube Music. Спільно з заробітками на TikTok це принесло виконавиці €14 000. 23,5 млн переглядів кліпу на YouTube заробили майже €20 400, за інформацією команди артистки.
«YouTube – найбільша платформа продажів [музики] в Україні», – каже Вороніна.
Економіка хіта
Автором слів і музики для «Врубай» був сам Парфенюк. Саунд-дизайн пісні обійшовся у €2500, майже €1700 витратили на промо треку, розповідає Степаненко. Ще €11 900 пішло на знімання кліпу. Його режисер Олександр Хірченко – не новачок у сфері: у квітні 2024-го він зняв кліп Salut papa для співачки Kola, що зібрав 12,8 млн переглядів у YouTube.
Для молодих артистів зйомка кліпу може стартувати від $3000, для виконавців вищого рангу ця цифра може збільшуватися й до $50 000, каже Горова. Музиканти pomitni працюють і з початківцями, і з відомими режисерами – Інді Хайтом, Таню Муїньо, Русланом Маховим, Аланом Бадоєвим, перераховує Горова. На рахунку Хайта, Махова та Муїньо – кліпи для Dorofeeva, Monatik, Tvorchi.

Роботи Таню Муїньо для закордонних артистів – As It Was співака Гаррі Стайлза та Montero від репера Lil Nas X – були номіновані на Grammy в 2022-му та 2023 роках. У 2025-му кліпмейкерка отримала нагороду «Режисерка року» від Hollywood Music Video Awards 2025 за роботу Disease виконавиці Lady Gaga.
Хто пише для музикантів пісні, що збирають сотні мільйонів прослуховувань? Артисти лейблу pomitni співпрацюють із сонграйтерами Іваном Клименком, Антоном Кукрі, BadWor7h та молодими авторами, яких залучають через кемпи та інтенсиви від проєкту «На її основі», каже Горова.
«Хітмейкер №1 в Україні – Іван Клименко», – каже СЕО лейблу enko Катерина Дмитренко. Клименко – співвласник лейблу. Зокрема він написав трек «Смак-печаль» (у співпраці з Надею Дорофєєвою та Михайлом Кацуріним), «Зірочка палай» та «Півонії» Анни Трінчер, «Кульбаби» Тоні Матвієнко та інші. «Багато артистів працюють з Антоном Чілібі та Стасом Чорним», – додає Дмитренко.
Вартість написання музики варіюється від $500 за готовий трек для початківців до $5000 і вище, каже Горова.
За матеріалами forbes.ua