11-річна дівчинка продала мамі бізнес-ідею і заробила свої перші гроші

Тінейджерка Аріна (11 років) – дочка серійної підприємиці Ольги Роєнко, співзасновниці бренду доглядової косметики для підлітків teens only, продала бізнес-ідею своїй мамі і заробила 1 000 грн.

Розповідаємо як їй це вдалось. 

З чого все почалось

В лютому цього року під час зйомок відео-проєкту “teens talk”, присвяченому захисту персональних кордонів підлітків, виявилось, що найчастіше “домашні” порушують кордони тінейджерів, коли заходять в їх кімнату без стуку. Так народилась ідея створити серію стоп-хенгерів на двері кімнати підлітків, які б інформували інших членів родини про необхідність дотримуватись правил поваги персональних кордонів та попереджали б, якщо підліток хоче побути наодинці із собою. 

Спочатку стоп-хенгери на двері були створені в лімітованій колекції і отримати їх можна було лише вигравши в конкурсі від бренду на офіційних сторінках в Instagram та Tik-Tok чи замовивши набір доглядової косметики teens only.

Ідея, за яку заплатили гроші

Побачивши, що хенгери “заходять” підліткам, привертають увагу дорослих, а також, що цю ідею скопіював інший український бьюті-магазин, Аріна запропонувала створити окремий продукт – набір стоп-хенгерів, доступний для всіх, хто відчуває потребу окреслити і захистити свої кордони вдома. Зараз такий вже можна купити в національній рітейл-мережі USUPSO та O!SOME або замовити в соціальних мережах бренду. Вартість набору з 5 креативних хенгерів – 159 грн.  

«Як дочка креативної підприємиці, я точно знаю, що класні ідеї коштують грошей. Підліткам важливо мати свої кишенькові гроші, тому я хочу заробляти. Особливо приємно створювати продукти, які захищають права підлітків на власний простір, такі що потрібні в першу чергу мені самій. Особисто мені дуже важливо мати можливість усамітнитися в своїй кімнаті так, щоб мене не турбували. Стоп-хенгери мені в цьому дуже допомагають, так батьки одразу знають чи варто до мене заходити, чи хочу побути наодинці» – поділилась Аріна.

За свою бізнес-ідею тінейджерка отримала гонорар в 1 000 гривень. За словами Аріни, оплата ініціативи тільки додала їй мотивації продовжувати розвивати свої ідеї та втілювати їх у життя. 

Довідка 

teens only – український бренд доглядової косметики для тінейджерів і тих, хто скоро ними стане. Засновниці бренду – українські серійні підприємиці Ольга Роєнко та Маріанна Самсонова. Місія бренду – захищати право тінейджерів на власний простір і власний догляд. 

За матеріалами shotam.info

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Вверх